02155776969-55736464-09121881078

چرخ جلو ماشین آلات راهسازی

چرخ جلو ماشین آلات راهسازی یکی دیکر از اجزاء و متعلقات سیستم زیربندی ماشین آلات سنگین می باشد، که از آلیاژ های فولاد در ساخت آن ها استفاده شده است. این چرخ ها در دو نوع توپر و توخالی تولید می شوند و  از قسمت های توپی چرخ، شافت چرخ، دیسک چرخ و سیل کروپ چرخ تشکیل شده اند، که با استفاده از اتصالاتی نظیر پیچ و مهره به روی شاسی سوار می شوند. تمامی قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی مانند محرک و گرداننده آن ها که در تماس با زمین قرار دارند، در اثر تحمل فشار بالا، اصطحکاک و یا برخورد با اجسام سخت و سنگین به مرور آسیب می بینند، و نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کنند. قیمت انواع چرخ جلو ماشین آلات راهسازی با توجه به کیفیت، ابعاد چرخ و برند سازنده آن ها متغییر است.

فروش انواع چرخ جلو ماشین آلات راهسازی در برند های معتبر و با کیفیت با تقاضای بالایی انجام می شود، و به دلیل اهمیت استفاده از این نوع ماشین آلات عملیاتی در پروژه های عمرانی و راهسازی یک بازار رقابتی برای این محصولات به وجود آمده است. کیفیت چرخ ها به عنوان نیروی محرکه ماشین آلات راهسازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و همواره مورد توجه متقاضیان این دستگاه ها می باشد، برای مثال کیفیت و سختی سطحی حاصل از آزمایشات سخت کاری در چرخ جلو ماشین آلات راهسازی در برند های معتبر را بین 50 تا 60 راکول تخمین زده اند، و هرچه مقدار این عدد بیشتر باشد کیفیت و دوام چرخ ها هم بیشتر می شود.

از دیکر فاکتور هایی که در دوام و طول عمر کاری چرخ ها تاثیر دارند می توان به وزن ماشین، میزان بارگیری آن و کیفیت تولید اشاره کرد. شرکت تکنو راهساز از معتبرترین نمایندگی های فروش انواع قطعات و زیربندی ماشین آلات راهسازی می باشد. بنابراین برای خرید انواع چرخ جلو ماشین آلات راهسازی می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مناسب ترین قیمت این محصولات را خریداری نمایید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :