02155776969-55736464-09121881078

پین ناخن ماشین آلات راهسازی

به تمامی ابزار و قطعاتی که در قسمت محرک و گرداننده ماشین آلات راهسازی قرار گرفته اند و به صورت مستقیم با زمین در ارتباط هستند، قطعات زیربندی می گویند، و پین ناخن ماشین آلات راهسازی یکی از این قطعات می باشد. پین و واشر ناخن را  می توان در شمار کوچکترین قطعات یدکی و مصرفی این خودرو های بزرگ عملیاتی دانست، که وظیفه آن برقراری ارتباط بین ناخن و کلنگی می باشد.  هر وسیله ی ماشینی و مکانیکی شامل تعداد بسیار زیادی قطعه های کوچک و بزرگ هستند، که برای انجام هدف خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، و در صورت خرابی یک جزء ممکن است تمام مجموعه از دور فعالیت خارج شود، و پین و واشر را هم می توان در زمره این قطعات کوچک قرار داد. قیمت پین ناخن ماشین آلات راهسازی در مقایسه با ناخن، کلنگی، ریپر و دیگر قطعات مصرفی این خودرو ها بسیار ارزان تر است، اما این موضوع از اهمیت وجود آن ها در این ماشین آلات کم نمی کند.

تمامی ابزارآلاتی که در تماس مستقیم با خاک قرار دارند، در اثر دو عامل اصطحکاک و شکستگی در اثر برخورد با سطوح سنگین قرار می گیرند، که دیر یا زود باید نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود، و واشر ها و پین ناخن هم از این قاعده کلی مستثنی نیستند.  فروش پین ناخن ماشین آلات راهسازی در فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات و لوازم یدکی خودرو های سنگین به علت استفاده متداول از این دستگاه ها از رونق بالایی برخوردار است. این قطعات کوچک در اتصال ناخن ها به کلنگی و باکت نقش پر رنگی دارند، و باید در انتخاب آن ها به این نکات دقت نمود.

فروشگاه آنلاین شرکت تکنو راهساز  از معتبرترین شعب نمایندگی عرضه و پخش انواع قطعات زیربندی ماشین آلات سنگین در کشور است، که تمامی این قطعات را در برند های معتبر کاترپیلار، کاوازاکی، هیوندا، هپکو و ولو عرضه می کند. برای خرید انواع پین ناخن ماشین آلات راهسازی کافیست به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و در خواست خود را ثبت و تایید نمایید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :