02155776969-55736464-09121881078

ناخن ماشین آلات راهسازی

ناخن ماشین آلات راهسازی  یک قطعه بسیار حساس در  برخی ماشین آلات سنگین نظیر بیل مکانیکی، لودر، بلدوزر و گریدر  می باشد، که به وسیله ی کلنگی به لبه ی جلویی باکت متصل می شود، و وظیفه ی آن نفوذ به لایه های خاک برای جابجایی حجم قابل توجهی از  آن می باشد.  این قطعه یکی از حساس ترین قطعات مصرفی این ماشین آلات می باشد، و به دلیل کار مستقیم با خاک و سنگ تحت تاثیر فشار مکانیکی و  سایش بر اثر اصطحکاک می باشد، که این عوامل به مرور باعث فرسودگی و یا شکستگی ناخن می شوند. قیمت انواع ناخن ماشین آلات راهسازی برحسب نوع ماسین، برندسازنده و کیفیت آن تعیین می شود، و در اختیار متقاضیان این ماشین آلات سنگین قرار می گیرد.

همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد ناخن ها یکی از حساس ترین قطعات  در ماشین آلات سنگین جاده ای و راهسازی می باشند، که به علت شکنندگی و فرسایش، عمر نسبتا کوتاهی دارند. بنابراین بازار خرید و فروش انواع ناخن ماشین آلات راهسازی ، با توجه به تقاضای بالای این دستگاه ها در پروژه های عمرانی از رونق بالایی برخوردار است. ناخن ها برای کار در زمین های خاکی ایده آل هستند، اما برای کار در زمین های سخت و سنگ لاخی به دلیل بالا رفتن توان مصرفی ممکن است با مشکلاتی از قبیل شکستگی مواجه شوند، و در کار پروژ های عمرانی اختلال ایجاد کنند، که در این صورت مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر آنلاین بهترین راه برای خرید قطعه اصلی متناسب با برند دستگاه می باشند.

شرکت تکنو راهساز یکی از معتبرترین شعب نمایندگی قطعات یدکی انواع ماشین آلات راهسازی در کشور می باشد، که به صورت حضوری و آنلاین به مخاطبان این محصولات خدمات می دهد. برای خرید انواع ناخن ماشین آلات راهسازی به قیمت نمایندگی کافیست به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید. این مرکز انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی در برند های معتبری مانند کوماتسو، کاترپیلار، هپکو و لودر را با ضمانت اصالت کالا و تحویل مطمئن به سراسر کشور  ارسال می کند، و در نظر مخاطبان جایگاه ویژه ای دارد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :