02155776969-55736464-09121881078

زیربندی ماشین آلات راهسازی

زیربندی ماشین آلات راهسازی شامل تمامی قطعاتی که با زمین درگیر هستند مانند محرک و گرداننده آن ها که در حین کار  استحکاک بالایی دارند می شود. می توان گفت این قطعات در زمره قطعات مصرفی ماشین آلات راهسازی قرار می گیرند و دیر یا زود باید مورد تعویض و یا تعمیر قرار بگیرند. قیمت لوازم زیر بندی ماشین آلات راهسازی با توجه به نوع برند سازنده، قطعه مصرفی و کیفیت آن ها تعیین می شود. کار با ماشین آلات سنگین راهسازی در زمین های سنگ لاخی و معدنی بیشترین استحکاک و آسیب را به لوازم زیربندی این ماشین های سنگین وارد کرده و دوام و طول عمر آن ها را کاهش می دهد.

خرید انواع لوازم زیربندی ماشین آلات راهسازی با ارزان ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن از برزگترین مشکلات اپراتور های این ماشین آلات می باشد، ضمن اینکه علاوه بر قیمت باید کیفیت قطعه خریداری شده هم تایید شود، زیرا قطعات تقلبی و بی کیفیت در دراز مدت ممکن است، به دیگر لوازم و قطعات یدکی این ماشین آلات غول پیکر آسیب برساند، و  دارندگان این دستگاه ها را با مشکلات جدی تری رو به رو کنند. فروش انواع قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی در برند های معتبری چون کوماتسو، کاترپیلار، ولو و هپکو در  نمایندگی های این محصولات به صورت حضوری و آنلاین انجام میشود.

شرکت تکنو راهساز یکی از معتبرترین نمایندگی های عرضه انواع قطعات زیربندی ماشین
آلات راهسازی نظیر کفشک، زنجیر در بلدوزرها و بیل های زنجیری، رولیک های پایین و بالا، تیغه، چرخ های جلو و عقب، اسپراکت و ناخن که به آن ها آیتم های مصرفی هم می گویند و به مرور هم دچار فرسودگی می شوند، و نیاز به تعویض پیدا می کنند. خرید از این نمایندگی مزایایی همچون ضمانت اصالت کالا، ارسال مطمئن و قیمت مناسب را به دنبال دارد، که در ترغیب و  بدست آوردن اعتماد مشتریان نقش مهمی داشته است.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :